Hahn Consulting - a honlap menedzser

It's... Blog

A humorvilág színe java, elsősorban az angol sorozatokra koncentrálva, de bemutatva más humoros produkciókat, filmeket, sorozatokat is. A blog célja a nagy nevettetők bemutatása, de esetenként a nevettetés is;-)

Friss topikok

Visszatérés & Irányváltás

2010.08.14. 20:58 | DHOPW42 | Szólj hozzá!

Címkék: magyar magyar humor

Nagyon rég jelentkezett az It's Blog új bejegyzéssel. Őszintén megmondom, hogy lélekben már el is temettem az egészet. Ennek nincs köze a látogatottsághoz, vagy a kommentekhez, mert ez természetes, hogy az új blogoknak meg kell küzdenie a sikerért. Egyszerűen csak az élet sok területén nem vagyok kitartó, és azt hittem, hogy ez elérte az írásaimat is. Én mindent túl hamar abbahagyok, hiába tervezek hosszú időre, és féltem, hogy itt is erről lesz szó... de szerencsére nem! Az elmúlt időszakban annyi meg annyi dolgot éltem meg humor terén, hogy ismét elkapott az ihlet, ezáltal a blog is új erőre kaphat!

A bejegyzés címéből ezzel kilőttük a "Visszatérés" részt, most jöhet az "Irányváltás" (a "&" jellel ne foglalkozzunk). Én imádom az angol sorozatokat, és - mint ezt a címe is mutatja - alapvetően ezen angol sorozatok bemutatására készült el ez a blog. De. Egyszerűen az utóbbi hetekben, hónapokban elhatalmasodott rajtam a magyar humor vizsgálatának szeretete. Számos műsorral találkoztam, amik rengeteg energiával töltöttek fel blogírás-ügyileg. Éppen ezért egy apró irányváltást szeretnék eszközölni a honlapon: mostantól kezdve picivel jobban fogok koncentrálni a magyar sorozatokra, magyar humoristákra, és úgy általában a magyar humorra! Az elkövetkező írások elsősorban ezekre fognak fókuszálni az angol sorozatok helyett, ezáltal fő témává előlépve - legalábbis ideiglenesen.

Szerintem a magyar humor kérdése egy nagyon fontos téma, úgyhogy irány a klaviatúra, már ami engem illet! Nemsokára új bejegyzéssel jelentkezem.

 

Honlapja nem termel bevételt?

Hahn Consulting - A honlap menedzser

A bejegyzés trackback címe:

https://ittts.blog.hu/api/trackback/id/tr202222045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása